1125 - Niepewności Czas [2018]

http://i80.photobucket.com/albums/j175/kur-nick/1125-flyer.jpg

DWA NUMERY DO ODSLUCHANIA NA NASZYM MYSPACE!!!

myspace.com/1125hc

doczekac sie nie moge :wink:

a co z koncertem w Gdańsku 7 listopoada? wiadomo coś już więcej? na myspace macie podane.

wałki bardzo dobre ! płyta już do nabycia rozumiem? czy jeszcze opóźniona i tylko zapowiadacie? pozdr

drugi kawałek spoko, szkoda że płyty jeszcze nie będzie w sobotę na koncercie.

koncert w gdansku niestety odpadl :confused:

1125 miało w gdańsku grać? niech się przypucuje niedoszły organizator tej imprezy bo z tego co ja wiem NIKT o tym nie słyszał w ostatnim czasie…

no a ja z drugiej strony slyszalem ze wszystko rozgloszone plakaty ze byly itd ;> badz madry i pisz wiersze ;D

nonono daja rade te dwanumery :slight_smile: cos czuje lepsza produkcje od poprzedniczki :slight_smile:

czekam az uslyszę calosc :smiling_imp:

jak zawsze zajebiste ;]

soru za ot, ale zajebisty awatar :slight_smile:

no no ja sie od griga dowiedzialem w niedziele heh
ciezka sprawa, ale to byl koncert widmo :>

[quote=“rdzawy”]

soru za ot, ale zajebisty awatar :slight_smile:[/quote]

:smiling_imp:

taką informację można nadal znaleźć na profilu 1125 dlatego wolałem spytać, bo tam szczegółów też nie ma podanych :stuck_out_tongue:

[quote=“Ingiel”]

no no ja sie od griga dowiedzialem w niedziele heh
ciezka sprawa, ale to byl koncert widmo :>[/quote]

hehehehehehe koncert widmo :smiley: :smiley: :smiley: koncert widmo to jest koooncert widmo too jeeest :smiley:

o bardzo dobra wiadomosc czekam na krążek

okładka nowej płyty odrazu mi sie skojarzyła z okładką madball infiltrate the system

.

fajne te numery, po ostatnim koncercie na good night white prode widac ze są w formie :slight_smile:

domyślam się że przez przypadek wysłałeś tego posta o 11:25 :wink:
co do okładki płyty Blu ray to gdzie ona jest podobna do ostatniego madballa :question: tam są jacyś robole a tu skacowany gościu…
co do samej płyty to zapowiada się ciekawie czekam na trasę promocyjną z obowiązkowym przystankiem w Krakowie bo u nas koncerty hardcore należą ostatnio do rzadkiej rzadkości