HASIOK RECORDS [WIEŻE FABRYK - 20 CD - out now]

HR 001 Let Stones Talk s/t TAPE sold out
HR 002 V/A Squat Krzyk VIDEO CDr sold out
HR 003 Let Stones Talk Live EKH 09.11.2002 CDr sold out
HR 004 Lune Histoires d’octobre 2002- melodies DeCentrum Squat - Białystok - TAPE sold out
HR 005 We Are Idols s/t LP sold out
HR 006 Life Scars s/t CD sold out
HR 007 Family Man s/t LP last copies
HR 008 Silesia Omnibus Hardcre compilation EP
HR 009 Czas Złamać Prawo orwell was right EP
HR 010 We Are Idols powerless LP
HR 011 Life Scars/Bagna split LP sold out
HR 012 Tanzkommando Untergang/Wieże Fabryk split LP reedycja - OUT NOW!
HR 013 Hasta La Vista s/t LP sold out
HR 014 Next Victim ogień ludzkich fobii LP sold out
HR 015 Drip Of Lies/Rivers Run Dry split EP sold out
HR 016 Zerum demo LP last copies
HR 017 The Lowest divided LP sold out
HR 018 Dark Hansen s/t LP sold out
HR 019 Social Crisis s/t LP sold out
HR 020 Let Stones Talk - memories LP sold out
HR 021 Ura s/t LP sold out
HR 022 Guantanamo Party Program/Hard To Breath split EP
HR 023 Mind Pollution spalone dusze LP sold out
HR 024 Guantanamo Party Program - I - TAPE sold out
HR 025 V/A Nigdy Nie Będziesz Szedł Sam - Tribute to Guernica Y Luno - LP/CD sold out
HR 026 Life Scars Bród i Brokat - LP sold out
HR 027 Zerum / Rivers Run Dry split - LP
HR 028 Hunanity Is A Curse - Raging For A Lighthouse - LP repress
HR 029 Orphanage Named Earth - Re​-​evolve - 2 LP last copy
HR 030 The Lowest - Ep’s - TAPE
HR 031 The Lowest - Doomed - TAPE
HR 032 Orphanage Named Earth - Re​-​evolve - TAPE
HR 033 Heart A Tact - Connect The Disconnected - LP
HR 034 Guantanamo Party Program - I - LP
HR 035 Past - Czarno / Biała - TAPE sold out
HR 036 Past - Sama - TAPE sold out
HR 037 The Lowest - Cult - LP
HR 038 Dyym - s/t - TAPE
HR 039 Life Scars - discography - TAPE repress
HR 040 Drip Of Lies - hell - TAPE sold out
HR 041 Teryky - Overcome LP
HR 042 Austin Lucas - the common cold - TAPE ‎
HR 043 Austin Lucas - putting the hammer down - TAPE ‎
HR 044 Teryky - avalanche - TAPE
HR 045 Skäm - gówno widać - TAPE
HR 046 Hellisheaven - napalm proboszcz - floppy 3’5" sold out
HR 047 Suffering Mind - contrived - floppy 3,5" sold out
HR 048 Hände - uwaga, szkło! - LP last copy
HR 049 Herida Profunda - hunters will be hunted - floppy 3’5" sold out
HR 050 The War Goes On - assisted armageddon - TAPE
HR 051 Wieże Fabryk - dym - CD out now
HR 052 The War Goes On - s/t - CD out now
HR 053 Wieże Fabryk - 20 - CD out now

zamówienia, pytania, opinie:
hasiokrecords.blogspot.com
hasiokrecords.bandcamp.com
facebook.com/hasiokrecords
hasiokrecords@googlemail.com

A lile scars jest juz fizycznie do zdobycia-albo czy bedzie np w pozen jak beda grali z CZP?

Miły powrocik na scenę! Powodzenia Lenin w akcji.
Wydajesz w końcu tego singla madball? :slight_smile:

płyta miała być na pocz. lutego, wiec - mam nadzieje - że już -> tuż tuż.
też czekam :exclamation: :exclamation: :smiley: :smiley:

plyta w przyszlym tygodniu ma byc. na 100% Life Scars bedzie ja mialo ze soba na trasie!

bedzie reedycja lets stones talk??

mam nadzieje ze nie zartujesz. nie wiem, moze zrobi sie kilkanascie sztuk kaset z tym ze zaginela mi plyta z okladka a ja sam nie mam nawet kasety swojego zespolu!
bardzo bym chcial singla :unamused:

Ja bym był jak najbardziej za, ale w jakiejś edycji na krążku :wink:

LIFE SCARS jest juz dostepne !!!

Na blogu pojawily sie linki do dwoch starszych wydwnictw Hasiok Rocords - Let Stones Talk oraz Lune. Linki zawieraja mp3+okladki (niestety z dosc slabymi skanami). ZXapraszam do pobierania. Przypominam takze ze mam jeszcze limitowana wersje We Are Idols i milion CD Life Scars. Jak co to priv lub mail.

zglos sie do ksiegi Guinessa jako wydawca najwiekszej ilosci plyt CD ever hehe

Hasiok Records atakuje kolejna pozycja. Tym razem we wspolpracy z niemieckim Behind The Scenes (myspace.com/behindthescenesrec) na poczatku lipca ukaze sie najnowsza plyta berlinskiego Family Man.
Premiera winyla podczas tegorocznego DIY Festu w Gdyni.
Piosenke “Fear of the Void” z nadchodzacego albumu mozna odsluchac na naszym profilu www.myspace.com/hasiokrecords

Informacje na temat preordera wkrotce

img688.imageshack.us/img688/9729/fmst2010cover.jpg

Powijam of kors 8)

w jednym kawalku goscinnie Aska z DER KAMPF! :smiley:

notabene zajebistym!

Dzis plyty dotarly do Berlina. Teraz trzeba wszytsko poskladac do kupy i tak jak bylo w planie premiera najnowszego LP Family Man odbedzie sie podczas tegorocznego DIY Festu w Gdyni czyli 9 lipca. Preorderu i zadnych limitow nie bedzie (tak ustalilismy ze wspolwydawca). Szukajcie naszego stoiska na fescie!
Jesli kogos nie bedzie na festiwalu a chce plyte to pisac na maila po szczegoly.
hasiokrecords@googlemail.com

Milo mi poinformowac ze od prawie 2 miesiecy Hasiok Records rozpoczal wspolprace ze znanym i lubianym Sadness Of Noise. Tak wiec wszystkie obowiazki ze Skubiego spadaja na nas. Wszystkie pytanie dotyczace Sadness Of Noise prosimy kierowac na nasz adres. Na dzien dziesiejszy mamy u siebie pelne wydawnictwo + distro (wkrotce pelna lista na naszym myspace).

SHADES OF GREY - freedom / incarceration lp
www.myspace.com/shadesofgreylkpg
CAPTAIN, YOUR SHIP IS SINKING - cross your fingers for the epilogue lp
www.myspace.com/captainortega
AFTERBIRTH prophecy of doom lp
www.myspace.com/afterbirthcrustcorefromhell
THE THIRD MEMORY s/t lp
www.myspace.com/thethirdmemory
PANACEA s/t lp
www.myspace.com/0101panacea
THE BOLD AND THE BEAUTIFUL / S.A.T.A.N. split lp
www.myspace.com/gitwapunk
www.myspace.com/diysatan
ROMEO MUST DIE '12
NEXT VICTIM the cold gust of wind cd
www.myspace.com/nvpl
SILENCE / EASPA MEASA split lp
www.myspace.com/silencelublin
www.myspace.com/easpameasaband
TUNGUSKA / THE BOLD AND THE BEAUTIFUL split lp
www.myspace.com/tunguskapunk
www.myspace.com/gitwapunk

www.myspace.com/hasiokrecords
hasiokrecords@googlemail.com
www.myspace.com/sadnessofnoiserecords

To znaczy że Skubol już nie bedzie mniał distra w Dublinie?

dokladnie. wydawnictwo i distro niemcy przejeli :wink:

Od dzis przyjmujemy zamowienia na preordera Czas Złamać Prawo - orwell was right EP.
Naklad 500 szt w tym 100 szt na kolorowym winylu.
Okladka wykonana metoda sitodruku + naklejka w prezencie.
Zamowienia beda realizowane od poczatku maja.

Press info:
5 szt test press (nie na sprzedaz)
100 szt kolorowy winyl (pre order) - 16 zł
400 szt czarny winyl (wersja regularna) - 14 zł

myspace.com/hasiokrecords
hasiokrecords@googlemail.com
lub priv