[ japoński hc/punk ]

jako ze kolezanka z japonistyki łyka wszystko co japonskie, zapytala mnie o jakies hc z japonii
i ja zbaranialem :laughing:
pomozecie? :smiley:

**G.I.S.M. - Detestation :bulb: **
http://inokism.hp.infoseek.co.jp/music3/gism_detes.jpg

FC Five
metal safari ewentualnie

pamietam,ze hi-standard (skatepunk) i kemuri (skapunk) były z jap

battle of disarm :smiling_imp:

Envy i Boris , nic innego nie przychodzi mi do glowy.

o, wiem - naiad z good life rec.

1000 travels to jawaharlal - emo punk

choc nie wiem czy nadal istnieja

fuck on the beach
unholy grave

Disclose, S.O.B., 324 (grindcore), F.I.D. (grindcore), C.S.S.O. (grindcore), cała masa d-beatów w Japonii się udziela…

EDIT: kurwa zapomniałem BATTLE OF DISARM

jak gxc to na pewno jeszcze Gore Beyond Necropsy i ich obecne wcielenie Noise A Go-Go’s, czyli elvis presley grind

poza tym wiadomka, Coffins, ale to już raczej nie bardzo zaden “core”

43urban

myspace.com/43urban

youtube.com/watch?v=kefaJqCrCsM

Ghoul
pl.youtube.com/watch?v=E8lr5JF2a6g
Kuro
pl.youtube.com/watch?v=QIWxOrQq1 … re=related
Gauze
pl.youtube.com/watch?v=N5OEgmVWk … re=related
LipCream
pl.youtube.com/watch?v=3MpVotGdzVk
No a ci to byli nawet w Jarocinie:
pl.youtube.com/watch?v=D9UzPcTWk … re=related

BUTCHER ABC nie hc ale fajne

myspace.com/facecarz
myspace.com/facecarz
myspace.com/facecarz

GISM, Gauze, DeathSide, Bastard, Kuro, Lip Cream, Assfort, Nightmare, Societic Death Slaughter, Crow, Asbestos, Warhead, The SS, Outo, LSD, Comes, The Execute, S.O.B., Gudon, Acrostix, Zoe, Effigy, Gai, Swankys, The Stalin, Outo, Systematic Death, The Clay, Zouo, Confuse, Last Bomb, Ghoul, Gastunk, Crucial Section, Paintbox, Forward, Crude, Blowback, AGE, Disclose…

To ledwie wierzcholek gory lodowej, Japonia ma jedna z najmocniejszych i najbardziej uznanych na swiecie scen (dosc popatrzec po ile schodza plyty niektorych z ww. na Ebayu, jak mi ktos sprzeda oryginal tego, co wkleil Panda za powiedzmy 100 dolcow, to bede wdzieczny do konca zycia, hehe)…

Loyal To The Grave
www.myspace.com/loyaltothegrave168

realized, d.i.e., quill, el nudo, carcass grinder, nikurodei, swarrrm, senseless apocalypse

nikt nie wspomnial o nieistniejacym juz statecraft, pozatym birthplace, edge of spirit, shiver, crystal lake, GOD’s HERITAGE(kolejny zespol chlopakow z blood axe 168), EXTINGUISH THE FIRE, the fortress, END of statement, ERIC, AT ONE STROKE, no choice in this matter.

no , wiedzialem ze mozna na was liczyc :*