[ kobiety na scenie ]


#441

Qqryq, nie Pasażer. Katowałem kasetę, później CD, a po latach poszukiwań udało mi się i LP dorwać :wink: Grali kiedyś w PL, nawet u mnie na dzielni :wink: Planowałem się wybrać na ten październikowy gig do Berlina, ale ostatecznie nie wypaliło, 18 maja znowu tam będą, to może tym razem się uda…

W każdym razie baw się dobrze na Camden!


#442

[quote=“nervu$”]same tu jakies pacykowate emo oi mtv…
a tak sie sklada ze jutro na Camden gra SCUM OF TOYTOWN!!! O ile dobrze pamietam to wydal to Pasazer, genialny punk/dub/ska… trudno to zakwalifikowac ale to byl przezajebisty band brytyjskich anarchistow…[/quote]

Kasetę wydało QQryQ. Niemniej band zacny, u nas grali ze Światem Czarownic lata temu i to był bardzo dobry koncert. Do dzisiaj laf ten zespół, mimo że raczej już nie słucham takiej muzyki.

Widzę, że mnie Wolf ubiegł :smiley:


#443

[quote=“Wolf”]
Qqryq, nie Pasażer. Katowałem kasetę, później CD, a po latach poszukiwań udało mi się i LP dorwać :wink: Grali kiedyś w PL, nawet u mnie na dzielni :wink: Planowałem się wybrać na ten październikowy gig do Berlina, ale ostatecznie nie wypaliło, 18 maja znowu tam będą, to może tym razem się uda…

W każdym razie baw się dobrze na Camden![/quote]

no to zajebiscie ze bedzie szansa wkoncu ich zobaczyc. juz nawet wiem co to za impreza (pawel, powinienes podjechac i kupic znowu biale tenisowki :wink: ) Carnival of Subculture 013 - KØPI Street Festival a LP szukam :frowning:


#444

Ja też wiem co za impreza, a co do tenisówek, to mam nadzieję drugi raz w drodze na gig podeszwy nie zgubić, więc raczej nic z tego :smiley:


#445

jak S.O.T. to i Headjam można chyba tutaj wrzucić:

youtube.com/watch?v=A1bmpwiQPgA
youtube.com/watch?v=M5sdKr7IfLY
youtube.com/watch?v=Y5u4At3wJTQ

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/27338897/Headjam+_promo.jpg

ich koncert u nas w puszczy w 2000 roku to był totalny odlot, nie trzeba było nic brać by być na haju :mrgreen:

ps: jarek widzę, że Meinhof grał z nimi ostatnio, jak obecnie się prezentują na żywo? :slight_smile:


#446

Scum Of Toytown bardzo fajnie się wspomina. Jeśli dobrze pamiętam to byli też na TurboPunk festiwalu w Poznaniu.


#447

widzialem ich z 15lat temu (a moze wiecej) w dzierzeniowie. fajny koncert byl. kasete wydana przez pietie mam do tej pory


#448

Mahria

youtube.com/watch?v=Q1a84DkAEdA
facebook.com/Mahriaband

bardzo przyjemne skramzy, wokal trochę świdrujący uszy, ale w zasadzie pasuje do reszty


#449
  • nie wiem. Jak w UK troszeczkę popruszy śnieg i temepratura spadnie tak bliżej 0 stop.celc., to jest nieoficjalny “martial law” - komumikacja nie dziala, sklepy i szkoły pozamykane, kapele na koncerty nie dojeżdżają :smiley:

#450

piszesz ONI czy MY? :wink: :laughing:


#451

Polacy to dla tutejszych coś jak Eskimosi, więc zasadniczo nie można ich zawieść, trzeba skołować psi zaprzęg i dojechać :wink:


#452

pewnie było i wszyscy znają, ale i tak wrzucam :stuck_out_tongue:

LASHDOWN z Berlina
youtu.be/KKmkjTWDimQ


#453

[quote=“123frytki”]pewnie było i wszyscy znają, ale i tak wrzucam :stuck_out_tongue:

LASHDOWN z Berlina
youtu.be/KKmkjTWDimQ[/quote]

właśnie miałem to wrzucać ;]
do sprawdzenia na żywo tu: Szczecin 12/13.04 - wake the dead fest #1


#454

SCUM OF TOYTOWN… akustyka chyba w ogole nie bylo w klubie, ledwo co bylo slychac ale chuj z tym, najwazniejsze bylo dla mnie ich zobaczyc bo kocham ten band…
zagrali mase numerow ze Strike, nowe to jak polaczenie Nightwish/The Gathering ze ska :smiley:D ale jebal to pies, na starych numerach cala sala raczej bawila sie zajebiscie i chorki nawet byly :smiley:

pozdrawiali osoby ktore byly na gigu w Gdansku i w calym tym halasie chyba zrozumialem ze to byl jakis zajebiscie wazny gig dla nich… a i nawet czesc skladu takich zespolow jak Habitat Pomerania czy **Adhortacja **byla :>

EDIT: smiesznie wygladaja ale dali rade
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/72950_10151405443946089_325972296_n.jpg


#455

‘mtv’/Oi! - Birds Of Prey, kapela Jenny Woo
(wcześniej nagrała masę featuringów min z Maraboots, On The Job, Saints And Sinner, Tim Steinfort (?), Louise Distras (?), wydała dwie płyty solowe i splita z Discharger i pewnie coś jeszcze)
nie bedę sie rozpisywał, trochę podobnie jak tu, mi tam wchodzi:
youtube.com/watch?v=HZF8KHoGhdA


przypomniała mi się kapela Bantam, gitarzystki Lunachicks
trochę punk, trochę ‘L7’, lubię
youtube.com/watch?v=XLpMmXrvzR0
youtube.com/watch?v=jP8Zlz1VfKo
http://www.bantamnyc.com/images/photos/1.jpg


#456

BAMBIX
youtube.com/watch?v=zPunW1e0FXA
TEARIST
youtube.com/watch?v=0ujWbI7 … T0-ULCjrEg
POSING DIRT
youtube.com/watch?v=igiFqly … T0-ULCjrEg
MONUMENTS RUINS
youtube.com/watch?v=rYY_Yaj … T0-ULCjrEg
THE ASSASSINATORS
youtube.com/watch?v=PHcMfHe … T0-ULCjrEg
QUESTION
youtube.com/watch?v=FzVajtv … T0-ULCjrEg
te kobitki mnie kiedys lub ostatnio porobily polecam ich glosy i muzyke!


#457

tena kawalek birds of pray jest tak slaby, ze juz dawno o nim zapomnialem. najslabsze ze wszystkiego co jenny woo zrobila. mam nadzieje ze nie jest jakos specjalnie reprezentatywny


#458

[quote=“STALIN”]BAMBIX
youtube.com/watch?v=zPunW1e0FXA [/quote]

Z babskiego Bambixa, jakiego pamiętam gdzieś tak z okolicy roku 90 (taki singielek był, zresztą z niego jest ten powyższy kawałek) ostała się ino blond wokalistka. To nadal trio, tylko teraz 1+2.

Fota sprzed dwóch dni z Pragi - bardzo fajny i energetyczny koncert dali w 007.


#459

http://fotozrzut.pl/zdjecia/ba16f0396b.jpg

CALL FOR BLOOD (Vevey Hardcore)

youtube.com/watch?v=HKtwcqA0E70
youtube.com/watch?v=2Zy63HVF-5A


#460

youtube.com/watch?v=iQt91ljR0F8