New Model Army - From Here [2019]

rozwazam, ktora opcje wybrac

pomyliłem się. to nie jest bardzo fajna płyta, to arcydzieło!

ma ktoś line? :wink:

to jest jakiś live?

wisi, bez problemu można zassać, widziałem ich w jarocinie w 93, i to był czad ze skrzypkami, a ta nowa brzmi jak soundtrack z modern westernu, nudnawe, a na pewno nie arcydzieło

ja ich widziałem 3 razy - ale nowej płytki nie szukałem - wciąż mam za dużo do posłuchania i tak w domu i normalnie i zassane - ale koncertowo sa genialni i tyle…zresztą parę ich koncertowych bootlegów odpalam co jakiś czas…
czyli co? to jest nowa płyta? nie chce mi sie teraz sprawdzać po netach…

nie wiem, ja to ściągnąłem “Between Dog and Wolf”

Bilecik już jest i nie mogę się doczekać
a trzeba czekać do niedzieli.

bardzo dobry koncert chociaz, przydaloby sie wiecej starych hitow

oby byl ciekawszy niz ta nowa plyta

dojebany gig. dziękuję, dobranoc.

Podpisuje się , choć brakowało mi wczoraj kilku starych hiciorów to i tak zdarłem gardło :stuck_out_tongue:

Niedzielny gig w Gdańsku był rewelacyjny, przy okazji pierwszy raz obczaiłem klub B90 i jest to świetny lokal (z tym, że na imprezy raczej wyraźnie powyżej 500 osób).

nie jestem jakimś maniakalnym fanatykiem NMA, ale dla mnie nowy album to jedna z najlepszych rzeczy jakie kiedykolwiek nagrali. dzięki tej nowej płycie wybrałem się wczoraj na koncert i dla mnie również było rewelacyjnie, zwłaszcza że połowa setu to nowa płyta, do tego kilka evergreenów i jest jeden z lepszych koncertów w roku.

ona absolutnie nie jest slaba, ale bardzo spokojna. jakos sobie nie wyobrazalam koncertu. i teraz cofam to, bylam, widzialam, mozg rozjebany.

podpisuję się pod tym co napisał Maciek. koncert rewelacyjny i lepszy od tego który grali dwa lata wcześniej no i eleganckie nagłosnienie!!!

prawda to!

co grali na bisie? bo juz sie nie zalapalem :frowning:

To prawda gig był zajebisty z mistrzowskim nagłośnieniem.
Jak tam płyta Wolfie?

Nówka sztuka “Winter” hula po sieci.

1 Like