[ polski rap ]

[quote=“youngblood”]

[quote=“xKrokodyl”]https://www.youtube.com/watch?v=QtdwmN0JXCU
z czego są cytaty z huczu hucza cisza?
to co się wypowiada Kiersznowski.
pod mocnym aniołem?[/quote]

“czesc Tereska” :slight_smile:[/quote]

o boże, tak dawno nie widziałem tego filmu, że zapomniałęm, że on tam gra, a sugerowałem sie mocnym aniołem bo jest o alkoholikach.
dzięki!

opener, toi toi, kto?

http://www.fotoszok.pl/upload/bdc86b04.jpg

zapraszamy 19 lipca do Bydgoszczy

pierwszy i jedyny jak narazie koncert Proffesor P & Dj Akilles w Polsce!

wstep FREE!

wrzucam tez tutaj gdyz polski akcent rowniez jest :slight_smile:

youtube.com/watch?v=bU9kaVYuYok

Wiedziałem, że jest sobie taki gość jak Vixen i tyle, nigdy jakoś nie miałem chęci sprawdzić a tu wydał nową płytkę i bardzo przyjemne to jest. Typ produkuje fajne bity i całkiem nieźle nawija, taki posi rap.
Odsłuch całości na jutubie:
youtube.com/watch?v=yhl4edeMnPk&index=4&list=PLdDHVlStkOYnSF_5zhSku-je4AmkgSVVq

youtube.com/watch?v=5fCIYiqCghk

znowu to zrobił :laughing:

youtube.com/watch?v=9SLYe9q5K7w

młody skład z wioski Bałąg z fajnym pomysłem na rap.

nie no teraz popas przesadzil heheh ten numer juz nie siedzi

youtube.com/watch?v=7lGEY9tyIbc

kurort rolson.lato rozjebane.tedas :wink:

POPEK w klimacie “Młode Tłoki”

youtube.com/watch?v=U4SDfPyv7cc

co on ma z tymi dubstepowymi breakdownami?
to mi przypomina utwór “Kakao” zespołu Extazy
youtube.com/watch?v=AEk-dnQeeiA

Dobra. Ja przestałem ogarniać

youtube.com/watch?v=8ERG54MJ1bs

youtube.com/watch?v=IdI3Ke0 … e=youtu.be
PRO8L3M. sampel robi robote

youtube.com/watch?v=EYXvm01AQo4
nowy Włodi

Popek na zakupach:

youtube.com/watch?v=cY9uEnNiuRs

:laughing:

Nowy PRO8L3M

youtube.com/watch?v=yj7IhnD2H60

Jest bardzo dobrze…

[quote=“StormzSTA”]Nowy PRO8L3M

youtube.com/watch?v=yj7IhnD2H60

Jest bardzo dobrze…[/quote]

wytrzymalem do 0:30 jak typ zaczal modulowac glosem jakby przechodzil mutacje, asluchalne w chuj

[quote=“kapitan-sova”]

[quote=“StormzSTA”]Nowy PRO8L3M

youtube.com/watch?v=yj7IhnD2H60

Jest bardzo dobrze…[/quote]

wytrzymalem do 0:30 jak typ zaczal modulowac glosem jakby przechodzil mutacje, asluchalne w chuj[/quote]

dobry numer.beat kozacki.

jest ok.

Trochę offtop, ale się dodatkowo zareklamuję. Pozbywam się części płyt, pośród których jest parę cedeków z polskim rapem. Jakby ktoś chciał się skusić: viewtopic.php?f=9&t=58855

Płomień 81 (Onar, pezet, płomień)
K44
RPS
Słoń
Shellerini
HG
Miraho
Carper
Molesta
OSTR
Łona
W.E.N.A
Centrum Strona
5000
DonGURALesko

jedyne od truszczurow, co ma jakis potencjal. obawiam sie, ze caly ten mikstejp bedzie rozczarowaniem i straconym czasem
youtube.com/watch?v=QMcU_dPg4nI