[ polski rap ]

lux jest ten wywiad, Rychu to jest gość :slight_smile:

Prawda, kurcze nie pomyślałbym wcześniej, że może mi być tak blisko do niego :wink:

youtube.com/watch?v=sGEeKzk … e=youtu.be

Ryszard ma jednak w głowie poukładane, bardzo dobry wywiad.

Najlepszy rap na osiedlu własnie wyszedł od B.O.K. youtube.com/watch?v=Xs_AK3ARFDo ZERO CYCKÓW ĆPANIA WIOCHY ITP RYŚKÓW

Wielkopolski rebel rap (gościnnie Młody z punkowej Zmazy):

youtube.com/watch?v=50hl8tHR7EE

jau, ma ktos konto na slizgu i mi zalozy tez? z polecenia chyba, co nie?

WINI youtube.com/watch?v=4g5FGHqllBE

Zastanawiałem się czy to tutaj wrzucić ale sam fakt, że ktoś czeszę hajs na dwójce patoli i z pewnością ma związek z polskim rapem, przeważył:

youtube.com/watch?v=MPSrKe-PBM4

:confused:

Król jest tylko jeden!

youtube.com/watch?v=qNPCS3FGih4

13.02.2015 WROCŁAW HIP HOP FESTIWAL
facebook.com/events/7198823 … ted_events

o we wrocku, bardzo spoko, ale headlinerow jak tede wiecej bym nie chcial

Jak dla mnie na TDFie mogłby sie skład zamknąć, i tak nie ma nic lepszego w pl rapie

06.12. Gangrena hip-hop gig [CRK]
facebook.com/events/7961952 … 4/?fref=ts

ogolnie jestem obserwatorem polskiego hip-hopu niz sluchaczem. czasami ogadam wywiady artystow na stronie cgm-u. i tu ostatnio byl zonk za sprawa Pana Ryszarda. zablokowla on wlasne wywiady udzielony portalowi. zrobil to zlosliwie bo niespodobala mu sie recenzja plyty umieszczona na tymze portalu. ogolnie beka…
p.s. najlepszy artysta moim zdaniem to Lona i tyle

Rysia to wez zostaw w spokoju, co? ma takie hobby. przynajmniej cos sie dzieje, a nie.
najlepszym artysta jest Kidd, ulubionym grafoman.

KęKę - Wyjebane (Tak Mocno)

youtube.com/watch?v=zwS9DxTn5Hs

youtube.com/watch?v=_MYYvYviyrs#t=95

:slight_smile:

[quote=“Panda”]http://www.popkiller.pl/sites/default/files/images/keke_nowerzeczy.jpg

youtube.com/watch?v=zwS9DxTn5Hs[/quote]

radomski homofobiczny rap :smiley:

dobry typ :bulb:
youtube.com/watch?v=z-RgT9D0TYI

Miał pamiętny featuring na DIY feście :laughing: :laughing: :laughing: